melinadavideit

2009-10-14
08:41:03

god morgon!
det smärtar i min själ att vara vaken såhär tidigt, men vad gör man inte för håret =) jag ska vara där kl 10 så jag har ju lite tid på mig än..

Har precis ätit upp min frukost som består av fil lite socker och flingor med torkade jordgubbar och hallon =) Sen ett glas multivitaminjuice till det! Ganska gott faktiskt! Man måste äta frukost på morgonen för att komma igång kära vänner!

Igår cyklade jag och sandra hem hit vid halv 6 tiden, FAAN va kallt det börjar bli? Ändå sa hon att det var 3+.. Kan inte stämma, men det betyder ju att vi börjar närma oss vintern och det är ju bara positivt!

Kommer för övrigt aldrig få min bil.. Min morbror sa veckan vi köpte bilen att han skulle fixa det till veckan, så blev det inte, men lördagen veckan efter skulle han, så blev det inte, men måndagen skulle han! Så blev det inte.. Nu ska han tydligen fixa den NÄSTA vecka.. Känns inte vidare positivt det här. Kunde lika gärna skitit i att köpa en biljävel. Asså jag blir faktiskt irriterad. Det är inte mycket att fixa på den och om han nu tycker det är jobbigt, varför inte bara göra det så är det klart sen? Det är 3 små saker som ska fixas......... -.-
jag blir galen.

Ikväll är det iallafall greys anatomy och det är bra.

Förresten har jag sovit riktigt bra inatt, det kan ju bero på att jag hade min säkerthet bredvid mig, fan va jag sover bra bredvid honom, det är helt sjukt. Sov med mig för evigt stefan!? :D Var för övrigt en mycket mysig kväll! Min romantiker. ♥

Det smärtar ännu mer i min själ att imorgon ska jag vara hos tandläkaren 08.10. PYPAN.. Ja fy tusan. Vi får se hur allt går. Hoppas verkligen jag blir nöjjd hos frissan =) Men det tror jag nog!

Tjing!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: