melinadavideit

2009-10-15
14:48:44

idag smäller det!
ikväll kl 18 ska jag, sandra och johanna ha lite kräftskiva med vin :D oooooh va gott det sa bli!!!

stefan kom hit igår, därför jag inte hann skriva så mkt på kvällen.. imorse va jag iaf till tandläkaren med min tand som ilar eftersom jag är så smart och biter i en gaffel. dom lade bara på lite bananflour och sen va det klart, det tog typ 7 minuter max. :P

sen skyndade jag hem och la mig i sängen med min älskling igen som låg och väntade =)

snart ska jag väl ta och hoppa mig in i duschen och börjar göra i ordning här inför ikväll =)

Kommentar:
#1: Lisa

Åh, tack lilla melliemupp! :) hoppas allt är toppenbra där hemma också, pussar!

2009-10-16 @ 00:53:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: