melinadavideit

2009-10-26
14:26:02

Jehovas vittnen!
Imorse väcktes jag av att mormor ringde fel och efter en halvtimme plingade det på dörren. Jag hade inte just nå kläder på mig så jag sprang och tittade i kikhålet och där stod Jehovas vittnen. Visst jag tycker synd om dom som får lov att gå runt och ta skit från folk och jag öppnade inte för jag vet redan vad dom säger. Men man måste ju ändå få kunna vara hemma utan att dom ska komma och störa? Eller vad tycker ni? Hemma är ju en fristad och hade jag velat prata med Jehovas vittnen så hade jag ju uppsökt dom?? Skumt..

Bion jag skrev om i förran inlägget iaf var bra =)

I helgen va jag ut och det var kul!

Vad tycker ni om vaccinet mot svininfluensan? Jag tänker inte vaccinera mig!!!



speciellt inte efter att ha sett det här....

har nyss kommit hem efter en promenix till noret och hem! Det var skönt, lite trist väder bara!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: