melinadavideit

2009-09-01
11:54:33

puh...
det här med arbetslöshet börjar ta kol på mig.. har aldrig känt mig så meningslös. väntar och väntar på att det ska bli torsdag så de blir de där mötet på arbetsförm. men dagarna går så sakta och jag har ingenting att göra!! vart är alla mina vänner?! kollade in en sida idag, någon bartenderutbildning utomlands! är nästan så att man skulle sticka iväg så att folk blir nöjda nån gång :P

"jaha har du nå jobb nu då?"
"neej de finns inga.."

det är inte kul att bli påmind om det varje dag.. jag tycker de är kul å jobba de är ju inge tvivel om de, bara de att de inte finns nå jobb just nu och det är tråkigt :(

NÅJA, nog om DET!

Idag
hoppas jag på att mammen fixar ett träningskort åt mig så jag har någonting att göra! Känner mig pepp faktiskt!! tjohooooo





För övrigt kära vänner så har jag och stefan 22 månader idag !! FATTA, va länge de är! Och va fort tiden går! Och jag är 1000 gånger mer kär i honom nu! De blir bättre och bättre dag för daaaag ;D







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: