melinadavideit

2010-04-22
08:34:40

ännu en morgon =)
tjing =) ligger här i sängen och drar mig. det är ju som en jädra cirkus här utanför vareviga morgon. är det inte skitbilar som ska startas och tömmas eller bara stå och låta på tomgång så är det hundarna som går lös på allt som rör sig och är det inte det så står granntanten och skriker åt hundarna av olika anledningar eller så är det lindsgubbarna som står och gapskrattar åt någonting på sälenmål och är det inte det så är dom inne i garaget precis under min säng och borrar i betong eller någonting liknande, men det är ju helt normalt... !?!?!?

VARFÖR GÖÖR DU SÅHÄR MOT MIG GUD? jag är ledig och blir väckt kl tio i 8!! vafan liksom.

nåja man får väl göra det bästa av situationen. ska väl släpa mig upp och ur sängen, det är nämligen hur fiint väder som helst! jag har massa tvätt som ska tvättas, jag ska duschas, jag måste till kläppen med mina arbetskläder och nycklar, sen ska jag hämta mina skor, täckbyxor, bräda, snowboardskor där också. det får nog bli mitt uppdrag för dagen känner jag!

ikväll ska vi ju grilla hos elin och erik också =) mysigt ska de bli =)

sandra sover än hon, hennes rum har fönstret åt ett helt annat håll, så solen petar henne inte alls i ögonen! undra om hon ens hör vad det är som sker här på mornarna :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: