melinadavideit

2010-04-30
09:54:12

dagen D.
nu ligger jag här i sängen, och idag gäller det. idag åker vi hem. den enda som finns kvar i mitt rum är mina sängkläder i en av sängarna, hygienartiklar, smink, daagens kläder, gårdagens kläder och handdukar. sen inge mer. min bil är helt smockproppad med grejer och jag vet inte när jag kommer orka plocka ur alla grejer ur den :P

så nu ska jag väl slänga mig in i duschen, äta någonting, sminka mig, plocka in alla sista grejerna i bilen, damsuga här inne och skura, plocka ur kylskåp och frys som ska frostas av, lägga in alla mattor sen är det klart tror jag faktiskt! då ska jag och adina åka och tanka våra bilar, se om vi lyckas pumpa våra däck och sen åker vi till kläppen och hämtar det vi glömt och säger hejdå till våra människor där och sen åker vi hem!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: