melinadavideit

2010-04-07
20:58:04

funderingar
jaa det är massa såna i huvudet på en nu. snart är säsongen slut här uppe i sälen och det känns tråkigt!! vi har haft det så himla himla kul och underbart och jag fått så otroligt mycket fina roliga underbara vänner som jag inte alls vill bli separerad ifrån. det känns också skumt nu att nu har jag bott "själv" i 5 månader, och nu ska jag alltså flytta hem till mamma igen :P

och på ett annat sätt känns det skönt att komma hem till mamma och stefan såklart! helt otroligt är det att han står ut med mig som är här uppe.

jag och adina låg iaf och pratade massor om vad vi ska göra härnäst. vafan ska vi göra? vad finns det att göra i mora just nu? jag vill verkligen inte till tomteland igen känner jag, det känns som om jag är klar med tomteland för ett tag. men med min otur kommer det väl säkert bli tomteland ändå.. :P sandra dahl ringde mig idag och hon sa att det suger i mora och att hon vill iväg så fort hon bara kan! haha =) jag gillar mora och det kommer jag alltid göra =)

kan ingen  bara säga till mig vad jag ska göra med mitt liv så vore ju det himla himla bra =)

jobbar iaf nu veckan ut och sen är jag ledig måndag tisdag som vanligt. haha typ 6 veckor i sträck nu har jag varit ledig måndag tisdag! fatta öde :P vad ska man göra på dom dagarna då :P
har stått i tranan idag med jocke, haha han är en riktigt knäpp skåning! så jääävla grov skånska pratar han också! hahahaha nej fan va kul :P



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: