melinadavideit

2010-04-13
23:28:50

önskemål
har fått massa önskemål om att jag ska bli mer aktiv med bloggen igen, jag vet att jag har sunkat ner vad gäller den och däää å däää.

men jag ska väl försöka ta mig i kragen! det är ju så jääääääävla göttigt väder här i sälen nu så det borde vara olagligt!! alla sitter ute och steker hela dagarna och det kan nog inte bli bättre =) sommaren är på insprång och alla galna äventyr med den!

har försökt ladda upp lite bilder sådär då och då, men min dator har ju gett upp hoppet om liv så det lär väl inte hända kan tänkas. jävla cpdata!!!! borde väl egentligen bara vara glad över att den ens startar.. fast den har ju några år på nacken nu. ska formatera om den bara jag vågar. jag får panik när jag ska göra sånt därnt för jag vet inte hur man gör? björn har sagt att han ska hjälpa mig men det händer ju ingenting :P jaja..

nu har jag iaf varit ledig i 2 dagar och det har varit helt underbart på alla sätt =) idag for jag och simon till solgrillen och satt där och drack några kalla =) mums! sen kom adina, frida och bruno dit med och glassade i solen =) kanon!
sen körde bruno mig och simon till toppstugan där det satt ett jäädra gäng och vi satt där i några timmar mot väggen och bara stekte. fan va gött livet är ibland alltså =) every rose has it's thorn, but sometimes it's hard to find them!

hahaha och igår så skrattade jag som fan, vet inte om ni kommer tycka det är kul, man kanske måste vara med för att fatta. men iaf, vi åkte hem från kläppen, jag, simon, adina, sandra och björn och precis innan bron över älven till oss så säger simon; fan va folk är hurtiga, ute och springer å så.

sen när vi åkt halvvägs över bron hetsar adina om att simon ska stanna bilen, haha så då ska hon tydligen promenera sista biten i solen och ta en cigg :P haha då är det alltså typ 100 meter kvar hem. så vi släpper henne, och sen kollar vi bak och hon går tre steg sen är hon i skugga, så hon står still och jag vet inte varför men simon stannar och vi börjar rulla bakåt, jag tror adina inte hittade någon tändare i fickan eller nå, så sakta men säkert går adina över korsningen mot bilen, hahahaha och när hon ska öppna bildörren så kör simon iväg så hon missar bilen - det här gör han typ tre gånger!! hahahahaha, jag, sandra, björn och simon skrattar så vi kiknar! sen lessnar addi på de där och börjar gå uppför backen.

mitt i backen så rinner det asmycket vatten över vägen, ni kan ju bara gissa vad vi får för idé och vi sitter och skrattar ihjäl oss bara av tanken på hur det här ska bli!! adina går upp för backen och kollar bak mot oss och fattar inte alls vad vi håller på med hahahahahah, och sen när hon aaalldeles strax är vid vattnet lägger simon i ettan och GAAASAR upp föt backen och svänger så nära adina det går och stänker ner henne som faaan! hahahaha alla vi i bilen skrattar hur mycket som helst ! det där är vår humor på linds alltså ;D

adina va väl inte lika glad när hon kom in för vi hade tydligen nästan släckt hennes cigg :P men det var ju dagens i-landsproblem :P hihihi kul hade vi iaf ;D

var ju meningen att vi skulle ut idag allihopa här utom björn men efter att ha setat i solen hela dagen är man rätt sliten alltså! så när vi kom hem så dog typ alla i sängen utom svante som har spelat massa konstig musik :D och när vi vaknade upp vid halv 9 så kände vi bara; neeeeeeee ! och jag ska ju som sagt jobba imorn så de känns bara näää.

egentligen hade jag velat lägga upp hur mycke bilder som helst nu men eftersom det inte går så får jag väl ge fan i de då :P

Kommentar:
#1: DFG

Å dää och dää andra å dää råå!!=)

By the way så går ryktet om en sprit fest i Lima, detta kommer att vara i samband med DIF-hv i morgon torsdag. Jag har inte bjudit någon men ni på linds är alltid välkommna=)

HATA hv ÄLSKA DIF!!!

En sak till! Det är samma regler som HC fast tvärt om: Djurgårds tröja då kommer man in;)

2010-04-14 @ 09:37:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: