melinadavideit

2010-04-21
19:26:34

uppdating

hej på er mina godingar! här ligger jag i sängen och ser ut såhär! glad, utvilad, mätt och belåten =)

de senaste dagarna har det hänt hur mycket som helst! och nu är alltså säsongen på kläppen över, men vi blir kvar här tills nästa fredag! avslutningsfesten var hur kul som helst! kul att dom ordnar upp för personalen och så =) jag har hur mycket bilder som helst från måndagen, men eftersom min dator fortfarande är som den är.. (mycket på grund av att jag inte vågar formatera om den själv..stefan hjälp mig?!) så blir det inga sådana just nuuu =)

idag har jag städat i köket för det såg ut som faaaaan! när vi kom hem från avslutningsfesten satt nämligen björn och simon och kastade allt som fanns i hela köket omkring sig, tur att jag fanns där för att sätta stopp när björn hetsade simon om att kasta iväg brödrosten.. puh :P

imorgon ska vi grilla hemma hos elin och erik i lima! det ska bli trevligt!!

förresten så fyllde adina 20 år i måndags också =) min lilla sötgosa!!

 

ikväll vet jag inte vad som händer, har hört lite om att de folk som är kvar här ska till sjungarbacken och hänga lite, får se hur många som är på att åka dit en sväng kanske?

för övrigt är jag i en dreamzone just nu och måste börja tänka på framtiden! någon som kan hjälpa mig? berätta vad jag ska göra?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: