melinadavideit

2010-08-13
14:04:13

appropå lön
idag får jag ju min tomtelandslön och det är ju rätt nice =)

- och hur fan vet du det då melina????

jaa, egentligen är ju det här ingenting jag vill tala om men eftersom jag klagat så mycket här i bloggen sååå...
helt plötsligt sitter jag här med båda mina swedbankdosor som varit spårlöst försvunna i någon vecka!!

- och hur fan gick det till då melina????

hmm, jaa egentligen vill jag ju inte prata om det här. men en hittade jag i en låda hemma i mora som jag hade en tanke i huvudet att där kan en ligga iaf och det gjorde den ju mycket väl, men det va inte den som är aktiverad.

- den andra då för fan??

jaaaa, det här är ju det värsta...

-  VAD?

stefan hittade den mellan madrasserna i lima...

- är du sämst i världen melina????

jag tror fan det alltså! :(



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: