melinadavideit

2010-08-24
18:13:36

det här är hemskt!
här sitter jag och verkligen bara drägglar efter mat!! faa-aan alltså, räkor! nu vill jag ha räkor!! och kräftor!! mitt huvud känner sig segt och så. det är tydligen normalt :P
jag får heller inte anstränga mig någonting, jag får inte träna. syyyyynd :P nej men det är på grund av att det är så strikt med kalorier man får i sig så man har inte energin till det då kan man typ kollappsa! wöwö.  synd bara att jag tänker på mat varenda minut! måtte detta vara värt det!!

stefan satt och retade mig med kakor idag :( det är fan taskigt!!

förresten, kika in det här.. typiskt mig eller vadå :P


min bil är alltså av någon riktigt konstig anledning inspärrad? eller vad man ska kalla det?!

när jag parkerade såg det då fan inte ut såhär :P och hur hade dom tänkt sig att jag skulle komma ut!?? asså snacka om nötter!!!

i helgen ska jag jobba ensam på ett kalas :P det blir nog kul, en rolig erfarenhet =) jag ska göra om mina naglar tills dess så jag matchar kläderna :D då blir det nog svarta naglar med vita fjärilar på =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: