melinadavideit

2010-08-13
11:34:45

fredag den 13
åååjejej!!! nu ska ni veta att det är fredag den trettondeeee... spooky!! inatt sov jag med taklampan på, jag hade filmen Upp på 2 gånger inatt för att det inte skulle vara tyst så jag hade hört någon demon eller så, tack och lov för det!  tänkte stänga av datorn och lampan efter första gången men då kom jag på att tänk om det kommer någon då!!!! så då satte jag igång allt igen :P
Liza berättade ju att hon sett en "skugga" av någonting vid sin säng för 2 veckor sen och den stod där ett bra tag?! WHAT!! Då bodde ju jag i källaren!!! Fyfan!! jag gillar inte sånt där. så nu ska jag försöka sysselsätta mig själv varenda kväll så jag tänker på någonting annat än sånt därnt.  =)
okej bara för att jag inte har så mycket att göra just nu så tänkte jag bildbomba min blogg lite =) titta och njuuuut =)
här är jag och mikaela på dansbansveckan i malung



cisen, fidde och sara posar innan vi går in på orrskogen =)



hihi stefan och olof =)



jag ger min babe en puss på kinden =)



sen har vi varit på trollmåne också på tomteland =)



2 välkända skåningar kom upp =) johan och anders! dom hade med sig martin också men han ville inte vara med på kort!



en häxa sjunger bad romance =)



häxorna drar ut älvan på otyg!



helt plötsligt sitter jag i stolen dal på kläppen och ser arg ut :P



frida och jag hoppar i soffan! :P



frida ser ut som en mördare :D



världens sötaste praktikant :D



och jag ser ut som en mupp :P

om en halvtimme är det lunch ungefär, idag ska jag äta nere på wärdshuset =) undra var det är för go mat där idag =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: