melinadavideit

2010-08-04
14:34:41

hej, mitt namn är melina KLANTARSLE davideit
Jag är HOPPLÖÖÖÖS!! jag blir så trött på mig själv. så så såååå trött!!! jag slarvar alltid bort mina grejer, eller välter ut grejer, har sönder grejer, glömmer grejer..... baaah allt sånt där, det är bara mitt förnamn.

nu är min internetbankdosa borta... igen. jaha, hur ska jag nu kunna leva då??? jag är ju så smart som alltid tappar bort saker som jag verkligen behöver!!! ååå

och mina nattliga störningar har inte slutat, är det inte telefonsamtal så kommer folk till mig och väcker mig ist :P inatt kom ju stefan efter jag somnat sen väckte han upp mig igen kl 3!  oj oj oj. och får man sova inatt då? nej nu har mamma bokat mig som chaufför efter orsa yran, det lär ju bli där efter 2 någon gång. :P min sömn får utebli!



här är jag och kimberly små muppar

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: