melinadavideit

2010-08-27
16:31:52

Idag har man iaf fått lite gjort
igår kväll efter jag pratat med bästa frida i en timme så åkte jag till stefan här i våmhus. han ville så gärna sova med mig så jag offrade mig då =)

imorse vaknade jag upp kl 9 ungefär och gick ner och satte mig i soffan med cissi, sen vips va vi på väg till granngården med fidde för att storhandla åt hennes häst! hon skulle ha en massa stolpar till en ny hage! så vi packade in alla 40 stolpar i hästtransporten för det fick vi då absolut ingen hjälp med!! :P

sen åkte vi om orsa och fixade lite och sen hem till fidde för att skruva isolering på alla stolpar och fort gick det! så nu sitter jag hemma i stefans soffa igen och funderar lite vad man ska hitta på idag, vi ska nog förbi och säga hej då till björn och helena som åker till USA på söndag. jag är AVUNDSJUK!

imorn åker jag upp till sälen! ska jobba på gurra och lenas 30årskalas, blir nog skoj =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: