melinadavideit

2010-08-02
20:53:41

if you want me to bee real deep
i'll hook you up with some poetry
minnen minnen =) den här vrålade jag, agge och adina till när vi hade våran onsdagsfylla hemma hos agge, vi tre :P
tänk så lättroade vi kan vara =)
hoffmaestro är lätt ett av de bästa banden just nu!
jaha, annars då?? nej jag jobbar på :P haha vet inte vilken dag i ordningen jag är inne på nu, men jag bytte en tomtelands dag mot en kläppen för niclas som skulle jobba egentligen ska skriva upp för körkort lycka till!
och plus att jag får bättre betalt i kläppen =) så eliana var snäll och hjälpte mig med det där och nu är jag här i min säng i lima! imorgon åker jag hem och jobbar där i 2 dagar och kommer sen tillbaka till lima på torsdagen efter jobbet =)
annars händer det inte så mycket i mitt liv, jag och frida var ute och sprang en vända idag och fan va otränad man blir bara man slappar i en vecka!! USCH! sen inatt har jag tänkt sova faktiskt! hoppas ingen mupp ringer mig vid halv 4 nu :P
imorse välte jag ut en kopp med jättevarm choklad över hela mina byxor och skor. det gjorde ont men adina och björn tyckte det va jääätteroligt! tur man bjuder på sig själv =)
förresten! vill ni se en bra film? se då She's out of my league. Den va grymt rolig och bra =) =)

Kommentar:
#1: DFG

Jag ska jaga dig och Frida runt Lima nästa gång ni ska springa här, så ska ni allt se att ni kommer under 20 min =) (Jag kommer att åka bil runt)

Hoppas allt är bra på jobbet å däää andra å däääääääääääää!!!

2010-08-03 @ 15:33:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: