melinadavideit

2010-08-24
14:43:19

it's time!
tjing tjong! nu ska ni få höra nå kul :P jag har börjat en pulverdiet! hahaha! vilken grej! är lite skeptisk till den men vi får väl se om den fungerar då :P så det är det jag ska äta i en hel vecka. fyfasen alltså! jag har redan visioner om mat i mitt huvud. tänker smörstekta kantareller, en saftig köttbit, tacos och thaimat!!!! fan va gott!! gaah! nej men nu jävlar ska vi se !

idag har jag varit hos ungdomsmottagningen i mora - mum som den så fint heter :P ska ta ut min p-stav som inte fungerar som den ska =/ i ska istället en spiral booooh, hade man kunnat göra spökliga bokstäver så hade jag gjort det!



helvete. på tisdag. OM EN FUCKING VECKA ska den in! UPP I MIN KAHOOOTA!? den där stora saken!? aj aj aj aj aj ! samtidigt ska staven ut!! shit shit shit shit. jag kommer dööööö.


tur att jag har en snygg kille =)




GRRRRRRR!



mihi =) och förresten? här är en liten fråga till mina söta läsare. är det någon som ser vad det är för någonting på den här bilden??




då kan ni väl skriva i kommentarsfältet så får vi ser vad vi får för svar!


nej nu ni, jag och kimberly håller på med tvätten. våran tvättmaskin har ju gått sönder här uppe på 3dje våningen så nu måste vi springa upp och ner me tvätten, över gården och ner i källaren i ett annat hur för att tvätta våra grejer :P de första maskinerna är klara om 20 minuter ungefär!




Kommentarer:
#1: Evelina

Vad är det för diet? :)

2010-08-25 @ 11:27:36
#2: Melina

det är allévo kickstart! sitter och plågar i mig en nu och det är inte alls gott! :P

2010-08-25 @ 11:29:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: