melinadavideit

2010-08-23
12:52:31

jag lever!
heeeeeeeeeeej =) riverside motherfucker!






jag lever, frukta inte! har haft lite att göra de senaste dagarna bara..

- jaha vafan då för nå??


egentligen inte just någonting, men jag har flyttat hem, träffat mina kära turkar, umgåtts med stefan lite, håller fortfarande på att packa ur mina väskor sen lima och blablabla!

en grej till! nu har jag fått mitt konadset! fan va kul det är !! ni ska se mina naglar! ska se om jag kan få nån bild på dom :P

jodå!


nu kanske man inte ser så bra men det är tjusigt iaf =) har tillochmed en diamant på mitt FUCKU finger =) fasen, jag har blåa tånaglar, detta matchar ju inte alls! katastroooof! haha sjuk bild förresten.

jaha vad ska jag göra för skit idag då?

mormor är här och förgyller dagen lite vi ska äta alldeles straxxens och sen skulle stefan komma ner på stan för han ska hämta ut sin nya telefon för han har hoppat sönder den han hade innan. sjukt att han får ut en helt ny för de! haha men den ska ju vara oförstörbar så då får man fan skylla sig själv om man gör en sån garanti. i tre år dessutom :P  jaja, det är kul för stefan att han kan göra som han vill med sin telefon och slippa betala ;D
i övrigt så längtar jag numera efter min iphone 4 som jag beställt :D ska bli såååå skönt att bli av med min cpsonyericsson som lever sitt egna lilla liv sådär när det helst passar den!
jag funderar på att färga håret typ svartbrunt? vad säger ni om det ??

Kommentar:
#1: stiif

nej:P

2010-08-23 @ 15:08:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: