melinadavideit

2010-08-12
10:08:02

Pinsamma melina
haha hej på er! jag sitter här på toppen och försöker få lite ordning på mitt liv, har ju inte tackat nej till skolan än, så jag kom på att jag nog ska ta och göra det! så jag ringer kontaktnumret som står på hemsidan, för jag ringde i helgen och då hade dom stängt :P och då gick en sån där telefonsvararröst igång, men nu när jag ringde så var det samma röst - "Välkommen til högskolan Dalarna"..... och jag sitter tyst och väntar på att hon ska säga någonting mer! HAHAHA HON VA JU PÅ RIKTIGT!

dagens tabbe! men jag är inte ett dugg förvånad :P

idag är det väldigt dimmigt här på töppa och jag är INTE ALLS avundsjuk på mamma och kimberly som nu sitter på planet mot turkiet... och speciellt inte stefan och hans familj heller som åker mot arlanda imorn och dom har tillochmed all inclusive!! Nej jag är inte avis...... :P det är ju inte ja som velat åka utomlands hela sommaren ... :P  nej jag är inte bitter =)

Kommentar:
#1: elliot!

haha bra där ;) det misstaget har man gjort många ggr :P

2010-08-12 @ 17:49:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: