melinadavideit

2010-08-10
15:02:02

SISTA DAGEEEEN!!
fattar ni det ?? hur skönt och hur stort det här är egentligen?? Jag har lämnat tillbaka nyckeln och allt!! NO MORE ENTRÉ!! jag sitter och tittar på klockan nu, om 1½ timme ska jag bege mig uppåt och inte ens titta tillbaka!!!

jag har städat inne på kontoret där det såg ut som faaaan men inge mer =)

när jag slutat så ska jag fara fort som fan ner på mora, hem till mig och packa ihop alla mina grejer så jag är klar till att åka upp till kläppen igen, om jag åker idag eller imorn bitti beror på stefan! om han inte ska jobba imorn så åker vi ikväll och ska han jobba imorn får jag åka upp själv imornbitti. hoppas vi åker ikväll så jag slipper gå upp så tidigt imorn =) =)

och VET NI!? igår hittade jag en av mina internetbankdosor!! nu gäller det bara att få den aktiverad!! =) göööööttttt sen kanske mitt liv kommer fungera som det ska igen =) på lördag tror jag att jag får lön från tomtland! NICE!

blablabla, vad jag tjatar!

kl halv 7 är det kalas hos stefan, hinner jag ?! jag måste komma ihåg att packa allt jag tagit med hem som ska med tillbaka och även komma ihåg alla matlådor för tusan!! som jag höll på å glömma imorse, skräll melina.....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: