melinadavideit

2010-08-27
20:25:51

UTGÅNG
hej på er! här sitter jag hemma på mitt golv påklädd och osminkad... varför?????
jo för att jag väntar på min kära pojkvän som är och tränar! jag har druckit vin, eller ja, stefans farmor fyllde på mitt glas så det slutade med att jag fick lov att svepa det för att stefan och fredrik hade så himlans bråttom :P gulli är söt!!

haha jag skulle tacka henne för maten och allt när jag precis svept mitt vin, då tittade hon på mig och sa; Jaa nu skum i fyll å dett glas!

Haha söt! nej tack sa jag nu ska vi ju åka! jahaaaaa sa hon då :P världens sötaste farmor det där!

jag känner mig riktigt pepp för ikväll, det var länge sen jag va ut och jag har hört rykten om att det är bartömning på BP ikväll, hoppas dom stämmer för jag är på GGGGGGGGG! och imorn ska jag ju jobba! så nu har jag duschat, packat ihop mig för ikväll och även för imorn! nyser gör jag också. måste stänga av min fläkt som blåser mig i ögonen! det är stefan som jämt sätter igång den för han blir så himla varm när vi sover, fattar inte varför egentligen :P man liksom klibbar fast i honom på nå sätt?? haha mitt lilla klibbmonster!

hahahaha jag hittade precis en snus i min säng?? vafan kom den ifrån?!

såhär hemsk ser jag ut just nu, det är hår överallt jag får inte kontroll på det, min plattång är i våmhus!! osminkad är man också, FUCKIT!

stefan skickade iaf sms om att han är klar snart ! mina bacardis väntar på mig hallåååååååå :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: