melinadavideit

2010-12-14
11:28:14

tjing tjong!
idag har jag - hör och häpna, en ledig dag! liften jag skulle stå i idag har inte öppnat än, tror ärligt talat att min kropp behövde en liten extra vila! vaknade upp vid 07.40 och frågade sandra om hon inte skulle gå upp för hon jobbar idag "näe de tror jag inte" säger hon och kollar sen på klockan "faan jag har ställt klockan på kvart i 8 istället för kvart i 7!"

så då gick hon upp och for iväg till jobbet! jag har vaknat lite pö om pö men nu är jag uppe för dagen! det va ett tag sen jag kunde sova lite längre så det känns riktigt skönt! idag ska jag vara tvätt-tant här i källan och tvätta mina och sandras kläder =)

igår jobbade jag första dagen när kläppen öppnat och det gick riktigt bra =) lite krångligt bara när vi inte har skotrar så det räcker för dom är trasiga men det löser sig snart hoppas jag!

sen ikväll ska vi till limahallen och spela lite innebandy =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: