melinadavideit

2010-02-04
17:48:39

alla dessa underliga danskar
jadu idag har jag som sagt varit avbytare! och allt gick helt skitbra! en knäpp sak som hände dock..
när jag varit vid 4vägskorset och stängt av så låg det en dansk tant i diket så jag ropade till henne och frågade om hon ville ha skjuts på skotern ner.

-Hallå!! Vill du ha skjuts ner??

-JAAA! FÅR JEIJG TAIG MEIHD MEIHG MIENE SKI??

- ja självklart! (nej lämna dom här i backen du?)

så hon hoppa på skoter och klängde fast skidorna och stavarna på något sätt, sen ska jag börja gasa, DÅ KÄNNER JAG EN HAND BARA KLÄMMA OM MIN TUTTE!!! jag blev så paff så jag vågade inte säga någonting... hahahaha ja jag har alltså skjutsat ner en dansk tant från 4vägskorset, som är en bra bit upp på berget, medans hon klämmer på min tutte. grejen är den att hon höll ju inte bara om mig, utan hon satt och klämde!!!! pinsamt.
eller roligt? :D


nu har iaf äckelmelina duschat, som hon inte gjort på 3 dagar. fräsch som en sommardag! eller en fin vinterdag tillochmed?? =)

Kommentarer:
#1: DFG

Danska tanter, gött för dig Mellis!=)Hahaha!!

Du ska få ett tips till nästa gång det ligger en dansk i diket. Skidpatrull!! Skidpatrull!!(Petter gillar nog danska tanter);)

2010-02-05 @ 14:48:42
#2: roxy

hahahha whaaaaat :D

jag hade dött jue om nån dansk tant började klämma på mig.. hahahha :D

2010-02-08 @ 00:24:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: