melinadavideit

2010-02-03
21:10:31

ännu en dag i snöiga sälen!

guud så det snöar =) det är nice, men det hade ju kunnat sluta blåsa iaf?

idag stod jag i höken igen, fick inte sova just någonting inatt heller för mina kära sambos hade bestämt sif för att ha fest :P jahapp :P sen hostade jag som fan så jag började dricka vatten, till slut vart jag ju så hiiimla pissnödig.. kl 5!!!!!!! vad har jag för fel :P

hoppas på lite sömn inatt iaf =) är avbytare imorn, de e rätt chill =) förhoppningsvis ska jag slänga in en tvätt innan jag lägger mig så jag har någonting att ha på mig. hur skulle det se ut om jag gick omkring naken? haha fyfan :P

 

POSITIVA NYHETER!!!  min kära morbror Dick kommer upp hit i helgen och ska försöka ge liv i både min och sandras bil! snacka om HEROOOO!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: