melinadavideit

2010-02-25
19:20:05

gefle calling
tjing! nu sitter jag vid sandras matbord i gävle! hihi hur skoj är inte de då! vi har då haft det asnice här vi tre tjejer! vi åkte hit direkt igår efter jobbet och resan hit var ett enda stort garv. jag satt och frös ihjäl och adina och sandra svettades som grisar.. fönstrena vid mig var helt istäckta och det va inte en enda ruta vid sandra eller adina?! hur FAN går det till??

sen bara spårade de ur för vi va så övertrötta och bara garvade åt allt som gick!  hahah!

nu sitter vi alltså och pustar ut innan vi ska fara iväg till sälen igen =) ska se om vi hinner svänga förbi stefan också på vägen hem =) vi har shoppat hela dagen och vi har typ 10000 påsar här. shit va nice det är med lön!

nu har vi även fått massage alla tre av sandras snälla syster jessica =) mycket välbehövligt!

så nu ska vi väl snart bege oss skulle jag tro! först ett stopp vid MAX eftersom att sandra har tjatat om maxhamburgare sen vi flyttade till sälen :D haha skruttunge! jag ska slänga om mig in i mjukiskläder nu och sen ska jag gosa ner mig i baksätet =) GÖTT

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: