melinadavideit

2010-02-02
20:50:07

high on life
don't bring me down!!

idag har jag jobbat i höken, chill som fan! me and jessigirl!

hostar gör jag även som en gås och det suger. tur jag har min fiskarvän! (fishermansfriend)

imorn har jag och emma bytt så jag jobbar i höken igen =) skönt, jag är inte så mycket för barnliftarna och astrid lindgrens musik påkrämad!! nej nej, höken och jag, vi är goda vänner =)

haha idag när jag plockade ner blommorna och pingvinen i höken så kom en tjej på 6 år som varit i backen typ hela dagen och frågade vad jag egentligen höll på med?? så jag sa att jag är ute och plockar blommor =) haha och att jag skulle ha dom på mitt bord hemma! då sa hon att men åå så kan du ju inte göra! dom är ju faktiskt gjorda av plast!!

söt tjej =)

snacka om att det har varit knullstuga här inatt. adina fick sitt, sandra med och simon med :P nej fyfan! 3 somnade jag för de va folk som stånkade och stönade!

ikväll ska dom ut så förhoppningsvis har jag somnat innan dom kommer hem =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: