melinadavideit

2010-02-04
23:53:28

långdag imorn
hey, nu har vi tittat på made in sweden, va väl inget att hurra för, förutom att det är fint på kläppen =)

funderar på att försöka avlägsna min vattenfasta mascara och borsta vampyrtänderna och krypa ner, är ju lång arbetsdag imorn. ska stå i lommen. puh. tur att man står i beckasin så länge ändå =) det kommer nog gå bra!

ska nog ta och platta håret innan jag lägger mig, annars ser det ut som ett kråkbo imorn minsann! och det vill man ej. man får ju lov att anstränga sig lite iaf så inte folk tror man är uteliggare.

tjejerna i huset väntar sällskap, så jag vet väl vad jag ska ställa in mig på.. :P jag har iaf portat adina från vårat rum. hehe.

har även rakat mina lurviga idag :P haha snacka om grottmonster!! jag måste ha varit världens mest  ofräscha människa de senaste dagarna alltså, men nu är jag liiite fräschare iaf =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: