melinadavideit

2010-02-05
00:46:33

mora&fondue
har ju nästan glömt bort! mina bilder från i måndags =)



sandra hade sin megakamera med sig =)



vi hade med oss jessica !



simon var chaufför =)



han hade någon muppig brud bredvid sig i framsätet :D



här är vi på parkeringen i mitt kära kära mora =)
fast sen tog jag inga fler bilder i mora för vi hade så himla bråttom med allt..

helt plötsligt satt jag i en pistmaskin i sälen med emma, thun och björn!



hihi =)



föraren i egen hög person =)



här är en massa kläppenfolk på fonduen på toppstugan =)



jag fick sitta bredvid jocke =)



thun, alette och björn sitter vid elden =)



elin och jag var nyktra klubben =)



giiiirls :D



adina och björn busar med någonting :P



liza och kakan dansade på =)



min kamera gick sönder (!) ett tag, men sofia hjälpte mig att laga den! tekniker som vi är =)



jens bjöd upp till dans!




thun körde sin egen stil =)



haha bjöörns hand kom i gång som ni ser :P



haha vilken glad liten kis =)



sötisfrida =)



haha fabian blev igendragen av adina :P



wassberg såg någonting hemskt ?



björn sjöng högst av alla :P



bruuuuudar =)



♥ mina sambos i bandvagnen =)



och som bekant slutade kvällen såhär... :P

natti babes!

Kommentarer:
#1: adeejna

HAhaha oj oj vilken dag de var!



först panik shopping i mora sen hem stress byta om, toppstugan mumms fondue wöowöow nästan hemma mellis bil dör vi kommer inte iväg till tandådalen och vi somnar i soffan :P haha oj oj :P



Melina nog tog då björn allt "FärgTVn" denna kväll allt ;) ?

2010-02-05 @ 00:54:07
#2: DFG

Fan jag är stolt över Björn han håller tekniker fanan högt i alla lägen!! Snart är det personal fest oxå, undrar om vi tar hem den oxå!? Skulle tro det va=) Kör för FA-AN!!!! Avanti ragazzi!!!!

2010-02-05 @ 15:08:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: