melinadavideit

2010-02-04
08:50:53

morning
tjing! här sitter jag i personalrummet och LÖKAR. känner mig verkligen som en lök. påminn mig om att jag ska duscha idag :P annars börjar det väl växa mossa på mig tror jag minsann. jag är avbytare idag och det har kommit 15 cm snö, gissa vem som kommer få skotta stjärten av sig? jo mellis ! som tur är så börjar jag inte förrän 9.45. tråkigt att min bil inte vill vara med, för då hade jag fortfarande legat kvar i sängen =) mmmm

av nån anledning så har jag ont i hela kroppen. känns som en blandning av träningsvärk och bara ren smärta. har nån slagit mig? överallt? :P nåja, jag klarar mig =)

känner mig faktiskt lite trött fastän jag har fått sova inatt (!) för ovanlighetens skull =) inatt var det helt lugnt hemma och jag och tjejerna hade myskväll. simon körde bandvagn så de va girls night at home. mjukis, täcke, soffa, nån konstig ninjafilm, chips och bara allmänt mys =) det behövdes verkligen!

jag ska väl krångla upp mig till baracken sen och hämta mig en skoter!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: