melinadavideit

2010-01-19
10:38:27

avbytare 1
tjing! här sitter och jag värmer mig lite med varm choklad, göttans! snacka om effektiva vi är idag! har gjort klart 6 byten på 20 minuter ;D

snart ska vi väl sätta igång med lunchavbytena, dom är lite längre men det kommer gå utmärkt =)

guuud vad jag ser fam emot personalfesten på fredag =) ska bli skoj som tusingen!! peppad är man till miljonen.

och tisdag kväll nästa vecka som sagt så är det hemvändarkväll! alltså melina is back in mora! gud vad jag har saker att se fram emot!! ikväll är det skidskolans kväll med all personal. jag och adina står uppskrivna på att åka skidor!! haha vi får allt se hur detta ska gå! har kameran med mig, ska bara se till att jag kommer ihåg att använda den!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: