melinadavideit

2010-01-28
19:07:59

bilder från kvällen på HC!


roxanne är på besök i sälen och det är GREAT!



adina gillar sitt HCkort :P



roxy är bruuun och jag är blek :P



nu har vi kommit till källan minsann =)



girls girls girls =)



en massa massa folk =)



KÖÖÖR BA ADEJNAAAA



roxy kan hon med =)



niklas ville av okänd anledning inte vara meed :P



risberg hihi



sofiiiaa =)



vi stod me nå folk i kön :P



eric va glad :P



=)



Promoe, alltså, seriöst, han kan ju fan ta sig på pillen med sina dreads som han har i skägget!? vilken jävla hittepå alltså!! undra hur mycke bakterier det är i dom där sakerna. de va nån jag prata med där inne om just de där, kommer inte ihåg vem, men iaf sa den personen att den LÄTT hade kunnat tagit en tugga!! EEEEU!!!! *spyreflex*



nog för att han har äckligt hår, han är jävligt bra på att sjunga!



åååå äckligt hååår



wuu brudarna som står längst fram :D



munken var i extas =)



tjena mosch din gamla galosch!



jocke dansade med någon brud ;D



som av en slump hittade jag mina adidasgirls igen!



woooohooooo!!



giiirls ♥



wiwiwi



adina och clajjan =)



haha varken rox eller jag vet vem den här karl är eller hur han kom in i våran dans



finally, på väg hem!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: