melinadavideit

2010-01-10
23:21:52

datorn är inte kompis med mig idag.
nej alltså, fan! jag som lagt ner massa tid och energi på att ta lite nice kort idag - och så vill inte min dator lägga upp dom här på bloggen!?

äh jag ger nu upp bilderna för dagen.. förhoppningsvis kan jag lägga upp dom imorn :D

idag har jag iaf jobbat i den kallaste liften på kläppen, den heter lommen! 08.30-18.15 brr. -30 va det imorse också. vi skulle ta min skoda, tror ni det gick? svar; NEJ

vi har ju en skarvsladd ute, alltså en sån där med flera uttag i - problemet med det hela är; det är egentligen en helt vanlig innesladd, alltså inte för utomhusbruk. så nu har den där frusit sönder! har jag då haft någon motorvärmare inatt? svar; NEJ

den enda av 4 bilar som startade idag var alltså adinas saab :P snacka om dåligt

så nu på kvällen har jag lagat lite matlådor till mina kära sambos och mig själv, tagit mig en skön dusch (som var lite för varm, reglaget fungerar typ inte), och målat alla mina naglar rosa =)

imorgon blir en dryg dag, först ska jag stå i sparven 08.30-15.45 sen kl 17.50 har jag pulkakväll till 19.30..
jaja de går nog fort.. hehe det ska då iaf bli bara -15 imorn?!?!?!?!? TJOOOHOOOOOOO

nej nu får det vara nog med tjatter för dagen =)

saknar dig älsklingen =) ♥




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: