melinadavideit

2010-01-14
11:17:44

den ena dagen är väl ändå bättre än den andra
ja hej svej! nu sitter jag på tranan och äter lunch! och vet du vad!? inte nog med att jag fick en knapp i munnen i måndags, nu har jag även fått en över näsbenet och ögat. alltså, jag kommer se ut som en boxare innan den här säsongen är över.. tur att man är en hårding. visst, det gör ont, men smällar kan jag ta :P ögonen bara rann i en timme ungefär, såg inte vad jag gjorde alls!!

kaos

och jag har fått höra att liftteknikerna är riktigt nöjda med bilden jag la upp igår :P kanske kommer fler! vänta och se!

snart har halva min lunch gått. skönt att sluta 4 idag. anton har även han råkat ut för någon olycka, fast han fick lov att åka till sjukstugan tydligen.. vet inte vad som hänt? 

imorgon är jag ledig =) mmm, skönt.. om det är fint väder åker jag nog upp i backen och åker lite.. nykter den här gången kanske =)

Kommentar:
#1: DFG

Lägger man ut bilder på liftteknikerna så kommer liftarna att straffa dig hela säsongen =)Hahaha!!

2010-01-14 @ 11:39:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: