melinadavideit

2010-01-09
20:28:56

kylan
kallt är bara förnamnet på vad det är i dessa tider, jag sitter och funderar lite på dagen och kommer tillbaka till efter vi bogserade mammas bil till hennes parkering, och jag skulle stoppa i motorvärmaren.. när jag ska lyfta på locket så håller jag ju i hela locket, och känner en riktigt brännande känsla!! det gör så himla ont! jag fattar egentligen inte om det bränner eller är iskallt ! riktigt ont ont ont! eller om det kanske är strömmen som går i den där boxen?? äh jag vet inte.

nu har jag då kopplat in skodan i motorvärmaren så den startar iaf, tacka vetja motorvärmare!


nu börjar det förresten bli kväll.. jag har mest varit inne på rummet sen jag kom till sälen, och nu känner jag mig lite småmysig och funderar på om jag ska lägga mig tidigt ikväll - det blir en lång dag i den kallaste liften imorgon!

äh, känner jag mig själv rätt så är det där bara skitsnack ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: