melinadavideit

2010-01-05
22:39:34

missinassa
här ligger jag nu, den enda som är vaken? i huset? jag väntar nämligen på paradise hotell som kommer ut på tv6play kl 23. måste se ett avsnitt iaf :D känner hur de kryper i mig :P

gick nyss in i köket för att måla naglarna och inte tända i vårat rum för adina lagt sig, så hör jag hur det snarkar högt som tuuusan!! jag går in i vardagsrummet och där har simon somnat som en stock, så jag petade på honom och frågade om han skulle sova där i soffan som dom tycker är så oskön, och de skulle han inte :P radiostyrd gick han in i sitt rum, och jag satte mig i köket och målade naglarna :D allt för att fördriva tiden! tur att jag har min älskling på sms så jag har nå att göra nu när jag väntar :P

fan va läskigt det är förresten, när jag släckt hela hallen! vi har ju vårat rum längst bort jag och adina, och det finns ingen lysknapp här utan den är i början av hallen :P så jag såg ingenting när jag skulle till rummet! och ni som känner mig vet ju att jag är lite smått mörkrädd, så jag valde att istället blunda och dra handen längs med väggen.. jaa, jag verkar ju ha hittat rätt iaf =) tack och lov för de!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: