melinadavideit

2010-01-09
19:31:50

Nu är jag i sälen igen.
känns både bra och dåligt.. trivs ju så himlans bra hemma och såå.. men det är ju faktiskt rätt roligt i sälen också =)

här kommer det lite bilder :D



såhär såg stefan ut när jag kom hem till honom igår :P han sitter alltså och pluggar med kobojsareskor :P
min mupp

idag hade jag planerat att gå upp i tid för de skulle bli fint väder! och visst var det såå



stefan och jag tog en promenad med hundarna !



jag i full mundering :P



riiiktigt fint är det i våmhus



jag älskar dig ♥



söten :D



love love love



kolla bara!!



busen







mimimi



hihi cilla :D


jaa, nu är jag iaf i sälen igen.. tjejerna i våmhus ska ut ikväll och jag hade gärna följt med er! man får lite små-ångest när man åker ifrån allt skoj! jag får ta och hitta på nå skoj här då! =) och snart kommer tjejerna hit igen =)


och gissa om jag har varit med och bogserat mammens bil som inte startade då?? svar: JA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: