melinadavideit

2010-01-17
00:36:24

party at the crane


förfest hemma hos viktor thun =)



yeeeee




peoples



elin p gör entré ;D



bröderna hemmendy





jessica vet precis hur dom ska tas =)



haha så här kan resultatet bli =)



pussochkram från oss =)



haha vilken brud :P







yeee djurgårdar thun!



frida på g :D





petter va på glatt humör minsann :P



björn försöker vara kaxig, men sånt biter inte på mig! ha!



här har eric och DK lite mysigt ? :P



ett jävla ös på malin alltså :P



clajjan tyckte kvällen var top notch!



fredrik ville visa sina adidasprylar :P



haha emma är bäst :D



tessan visar sina moves ;D



getting cosy ;D



jocke visar hur lång jag är? :P



här har vi den!! den ultimata dansbilden!!



niklas och anders är glada minsann =)



jag har roligt med mina kollegor :D



sen jävlar dansades det!



haha henke hade sålt smöret å tappat pengarna :P (ölen)



haha snacka om ös :P



simon och mittipisten :P



eric berättar hemligheter för elin när de är dags att dra sig hemåt :P

gud va ni är roliga mina kläppenkalaspolare :D

Kommentar:
#1: Sandra

Hah.. Vilka fina bilder du har tagit Melina. Fan att man ska tajma och miss det roliga. :p

2010-01-19 @ 21:25:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: