melinadavideit

2010-01-15
10:19:50

rise and shine!
ja nu har jag rest på mig, det tog ett tag för jag fick lungkläm, typ sådär att man inte kan andas in för mycket luft för det känns som om nån sticker kniven i dig, hård som man är så gick jag till toaletten ändå för jag höll på att spräcka min pissblåsa ;D

ja, nu sitter jag här ensam i mitt och adinas rum, undrar om jag ska ta tag i dagen. tittar ut lite genom rutan och det ser ut att vara ganska okej väder, så jag drar nog på mig brädan och åker till kläppen. fast först måste jag verkligen duscha och försöka reda ut mitt numera trassliga hår, kan inte förstå att det blir så av att ha mössa hela dagen. wellwell, dagens i-landsproblem!

för den som undrar så är näsan likadan idag som igår, har inte fått någon blå färg iaf och det är nice !
ska se om jag får tag i adina snart då =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: