melinadavideit

2010-01-05
21:53:50

Säääleeeen!
hello! nu är jag alltså i sälen, och jag har invigt min nya kamera! smart som jag är så glömmer jag mitt minnerskort hemma på vardagsrumsbordet... varför inte förvånad?? :P så nu får jag alltså ta kort med lite sämre kvalité än jag vill. men vad gör det =) åker nog hem på torsdag kväll om jag nu minns mig rätt??

här kommer lite foton då :D HIHI VA KUL!



här har vi adina med våran måltid!



här är adinas <--- och mitt ---> rum :D



här är mina fina sköna tofflor :D



och en fräknig mellis :P
kameran verkar ju fungera iaf =) synd att jag inte hade den när tjejerna va här ! ni får komma tillbaka :D

Kommentar:
#1: kimberly

fy faan va du ser ut som mamma där!

2010-01-06 @ 02:50:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: