melinadavideit

2010-01-18
23:27:17

shit asså
nu ligger jag helt plötsligt ensam inne i vårt rum, adina har lämnat mig för trevligare sällskap - inatt igen :P jag säger bara, tack och lov för det! inatt var den hemskaste på länge.. blä blä blä

iaf, nu när jag är nyduschad å så så tänkte jag ju smörja in mig med världens bästa smörj.. men det är borta? det försvinner saker här hela tiden tycker jag... detta gör mig oglad. tycker inte om när folk rotar i saker dom inte ska.

Aja what ever.

fick lov att kolla spisen nu innan jag la mig också, anton (klanton) har glömt stänga av den 2 dagar i rad nu, lite otäckt faktiskt. men den är inte på! den där obsessionen har jag även hemma :P kollar alltid spisen innan jag kan lägga mig. usch

jaha, vad ska jag säga nu då. vet inte =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: