melinadavideit

2010-01-18
19:42:21

skojakt
heej! nu kom jag precis innanför dörren. jag adina och sandra har varit ute på jakt efter nå skoj, så vi har varit till stadium och tittat lite, bara adina som köpte nå, åkte sen till kläppens skidshop och kollade lite, bara adina som köpte nå :P vafan alltså, det var ju jag som skulle köpa skor och jag hittar ingenting, adina har storshoppat alltså!!

sen kände vi hur hungriga vi va och det resulterade i; ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH DONKEN!!! de va asgott!
sen satt vi där och mös och pratade om spöken och sånt annat läskigt :P

jag va inte lika kaxig när vi kom dit, jag som så stort skulle köpa dubbla menyer och massa extra var proppmätt efter min meny utan extra :P fan också! men innan vi kom dit kunde jag minsann ha ätit! jag va så jääävla vrålhungrig. fast det var vi nog allihopa!

och förresten! tisdag kväll nästa vecka kommer jag hem till mitt kära mora =) ååå va de e fint där!! me likes


imorn är jag avbytare 1, kör avbyten med adina och johan o :D kommer bli nice!! skotern och jag ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: