melinadavideit

2010-07-03
10:59:12

back on track
hej på er allihopa! nu sitter jag här nere i entrén på tomteland och väntar in gäster. idag är det inte så mycket folk, undra varför? kanske för att det är 30+ idag och här sitter jag i full yllemondering! inklusive yllemössa =) nice alltså! men som tur är så jobbar jag bara 2 dagar nu sen är jag ledig 2 igen =) jag va ju ledig i torsdags och igår var det intro i kläppen - hur nice väder som helst på ett berg så det var ju nästan som att vara ledig!

var riktigt trött igår, jag och liza satt uppe och pratade till halv 3 och sen gick jag upp runt 6 på morgonen så jag missade mina skönhetssömnstimmar :P det är därför jag ser ut som ett vrak ifall någon av er skulle ha oturen att stöta på mig just nu :P hehehehe.

nåja, hoppas det regnar hela dagen imorn för då jobbar jag här också. ska kika nu förresten på vad det blir för väder måndag och tisdag.. nåja måndag blir det fint iaf =) på tisdag ska det regna, enligt yr.no iaf. men det kan ju alltid ändra sig =) och det är ju lite mysigt med regn ibland =) sen börjar jag med mina köttarpass. jag har bara 7 lediga dagar kvar denna sommar. och två av dom är nu måndag tisdag. puh! KÖTTAAAA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: