melinadavideit

2010-07-04
10:36:30

GRATTIS AMERIKA!
God morgon mina små sömntutor! Jag sitter på jobbet, och som jag sa igår så regnar det idag =) YES! (förlåt om jag är elak mot er som är lediga men jag vill också ha sol!) Och det är skönt att det regnar för det va så kvavt igår! Så nu kan man iaf andas ute, gött =)

En sak som är dålig är att jag av någon konstig anledning som jag inte kan förstå har fått urinvägsinfektion :S hate it!!

haha alla gäster är förtvivlade för det är så mycket mygg här nu :P hehe och vi har inge myggstift eller nå alls :P ops! så kan det gå när inte haspen är på =)

och imorn så skönt då är jag ledig =)

fyfan förresten för min pojkvän som va i rättvik igår/inatt. hörde av honom vid 20 då sa han att han skulle till rättvik, okej =) tänkte jag då sen hörde jag inge mer.... förrän 04.30!!!!!!!!!! undrar hur han tänker ibland när han vet att jag ska upp och jobba :P jag svarade inte iaf :P och han ringde 2 ggr :P vilken mupp! får väl hämnas på honom sen någon gång ;)

Idag är det 4th of July! Och för er som inte vet så är jag halvamerikan =) Så grattis landet på andra sidan =)

Fyfan nu har knotten kommit in hit! Nu stänger jag dörren!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: