melinadavideit

2010-07-27
11:31:18

I love the way you lie
jag har en ny favvolåt kära vänner =)
strunta i den tyska texten lyssna bara på låten =)
idag efter jobbet ska jag åka hem till min babe =) jag längtar!! min lilla gosefisesnuttplutt :D haha =)
we look quite good together =)




ellerrrr??  :P


idag är det iaf mer drag i stolsbanan, redan vid 10 hade vi 12 personer i banan jämfört med igår då det va endast 3 st som åkte under hela dagen! hehe, skönt med lite rörelse =)

Imorn ska jag jobba på tomteland senni, torsdag med! sen kommer jag tillbaka hit till kläppen på torsdag kväll =)

igår va jag virrig när jag och adina var på coop i sälen! haha! först precis när vi kom  in i affären så gjorde jag bort mig genom att prata alldeles på tok för högt! sen när jag skulle betala var allt bara kaos. Det vart 222.50kr så jag plockade upp 2 hundralappar som jag hade löst i fickan, sen hade jag 2 hundralappar till i min plånbok och vid dom hade jag en 20a. i fickan hade jag också 3 kr löst så jag gav han som sagt de 2 lösa hundralapparna, sen vek jag ut de andra 2 hundralapparna för att få lite ordning i min plånbok och lade dom framför mig "på" kassan, jag la upp kronorna på den där grejen man ska lägga kronorna på samtidigt som adina står bakom mig och pratar och snackar om att hon hade någon 50öring någonstans så hon lägger upp massa mynt vid mina mynt och jag fattar ingenting så jag tar bort en krona och adina står och pratar med sig själv samtidigt som jag får någon ordning på mina pengar så jag ger han min tjuga och sen ger jag honom de 2 hundralapparna som ligger framför mig. hahahah
samtidigt som jag kommer på att jag står ju och håller i en kasse som jag ska lägga alla mina varor i och sträcker fram den till honom också! och adina står fortfarande och räknar högt med sina 50öringar och kronor och allt vad det är och pratar lite med sig själv.

hans min och förvirring är det roliga i det hela och att jag inte alls fattar vad jag håller på med. han sitter alltså med över 420 kronor i händerna vid det här laget. hahaha och han tittar fundersamt ner i sina händer och tittar sen upp på mig och säger; Har du vunnit på lotto?? Är det här min dricks??

Varpå jag kommer på vad jag håller på med och verkligen RÅGARVAR honom rätt i ansiktet!!! hahahahahaha det var verkligen HA HA HA HA rätt i facet på honom och så ropar jag; neeej vad håller jag pååå meeed samtidigt som både jag och adina står och asgarvar framför den stackars karln!
oj oj oj så det kan gå när inte haspen är på!

Kommentarer:
#1: DFG

Jag håller med dig Mellis, mycket bra låt! Vi se på torsdag. Ha det bra i Mora å dää andra åå dääääääääääääääää:)

FORZA DIF!!!

2010-07-28 @ 01:54:16
#2: clara

alltså gud va du är fin ! hehe ursäkta men du är nog den sötaste tjejen jag vet ! hoppas du ser det själv :) kram

2010-08-12 @ 18:47:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: