melinadavideit

2010-07-26
15:36:01

Kläppen calling
hej på er ! jag är sämre än någonsin på det här med att uppdatera min kära blogg. men jag vet inte vad jag ska göra för att få mig själv att komma ihåg de här :P fasen. nåja.
iaf sitter jag på toppen på berget i kläppen och tittar nu på när stolarna far förbi baklänges ner mot dalen. björn har beslutat att det inte är nå mer folk här idag så han backar in banan :P
vi har iaf haft 3 cyklister här idag. men det är ju inte så konstigt när det är sånt pissväder! riktigt tråkigt! tur att man inte är ledig =)
imorn ska det förhoppningsvis bli sol iaf. såhär ser det ut enligt yr.no iaf =) typiskt att det ska bli fint väder här på onsdag då när jag är i mora :P nåja!
idag ska jag adina och björn äta gott! jag ska stå för middagen =) det blir tacogratäng! riktigt gott! mamma som lärt mig göra den!
förresten så klippte jag spontant lugg på mig själv förra veckan :P
så vart det med det :P
imorgon åker jag hem till mora och min älskling igen efter jobbet =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: