melinadavideit

2010-06-27
17:40:44

hej och hå!
helgen har varit en dimma! i fredags var vi ute i öna och jag blev pruttfull av någon konstig anledning! (minttun kanske??)
iaf så skulle jag ju jobba dagen efter och jag verkligen kände hur jag inte fick köra bil. så vet ni vad jag gör?! idioten melina knäppmongo davideit cyklar till jobbet! det var det drygaste jag gjort på länge. och jag kände ju så trevligt precis hur träningsvärken sen bergsbestigningen i benen kom och allt blev bara så jääävla drygt. jag var uttorkad och ville bara vända hem. MEN! jag klarade det! Sträcka: 19,0 km på en cykel som inte ens rullar i nedförsbackar!!  jag-är-dum-i-huvudet. gissa hur många gånger jag repeterade det för mig själv under dom 19 kilometerna??? X antal :P



här är jag på fredagen =) på tomteland!


nu har mina ben gått i pension! jag är riktigt riktigt slut i benen :P




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: