melinadavideit

2010-06-22
22:29:44

OM jag är trött?
jag är en trött tjej. jag får ju aldrig sova ut nuförtiden. och nu jobbar jag varje dag!! jag är ledig på söndag. GLAD MIDSOMMAR!! så nu behöver ju ingen fråga mig vad jag ska göra :P
idag har jag iaf hängt med mina kära släktingar från stockholm! moster, emma, wiliam och josefin =) de tre namnen är alltså mina kusiner! dom är här i dalarna i en vecka nu. kul att jag jobbar hela tiden då. nåja, efter jobbet på lördag åker jag direkt till rättvik och sover där. på söndag SKA jag sova precis så länge jag vill. punkt slut.

undrar även när jag ska få schemat för juli. det är ju fan snart juli. det här är inte klokt. snart är det vinter igen! vart tog hela första halvåret vägen? bortaaaaa.

undrar om jag ens kommer få träffa stefan någonting den här veckan. han kommer ju hem på torsdag kväll och så. jag jobbar ju och han kommer säkert vara trött när han kommer hem. fredag jobbar jag och lördag åker jag ju till rättvik och han vill inte följa. sen vet jag ju inte om han åker till funäsdalen på måndag igen? det vet han ju inte förrän dagen innan. och på söndagen kommer jag ju vilja vara med släkten så länge de är kvar. för dom träffar jag bara 2 ggr per år så det känns faktiskt viktigt.  nåjaa, spännande fortsättning följer!

och KUL att det ska vara fint jävla väder varenda dag jag ska jobba nu då. stor sol imorgon och jag ska stå i yllekläder.. love my life!! YIIIIHAAA. svettmellis kanske? stefan säger att jag alltid luktar gott så det är nog lugnt, hoppas jag. Tänk om han bara fetljuger om det och jag typ stinker gammal 70årig rövsvett? och så säger han ingenting?! han brukar ju inte säga någonting om jag har skräp mellan tänderna eller någonting i ansiktet utan han sitter och tittar på det och väntar tills jag upptäcker det själv!!! schysst va??? sen så skrattar han åt mig när jag upptäcker det och säger " hehehe det där har jag sett jättelänge!" aa men tack :P själv säger jag åt han på en gång när jag ser något för hans skull! men men det är väl inte ömsesidigt då :P han kanske vill att jag ska se ut som fan? :P

och tänk om det då är så att han hemlighåller att jag stinker?? =( lova att ni säger till om jag gör det!!

här har ni en grym låt =)
och världens sötaste mormor som på bilden precis kommit hem från sjukhuset! =) sötisen!!
och här är min fot :P men det är min tåring ni ska titta på =) fin va!! =)
igår cyklade jag till mamma och katarina när dom hade målardag så jag solade medans dom höll på med sitt =) riktigt trevligt!
sen åkte jag och adina upp till sälen med kläppens bil som skulle tillbaka till kläppen från lagningen! då hälsade vi på simon i hans husvagn! och han lagade mat till oss =)
björn var gööörhungrig!
och adina var sååååå jättesocial när hon satt vid datorn.... :P
sen åkte vi upp på kläppenbergets topp och kikade lite =) fint va???
och sen hoppade vi över staketet och gick mot ett stup! man kanske inte ser det så bra men efter de närmaste trädena där så är det rätt ner!!!! galet!
björn kände sig cool vid stupet =)
haha fyfan va skitig jag ser ut i ansiktet!! :P
och fan va jag älskar när man kan ha shorts på sig!!! lätt det skönaste plagget =)
nu ska jag hoppa in i duschen min =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: