melinadavideit

2010-06-22
00:10:02

oooooj förlåt!
jag har varit hemskt hemskt dålig på det här med dator den senaste veckan! men helt ärligt så har jag varit alldeles på tok för upptagen med att vara på datorn (i och för sig har det varit riktigt jävla skönt)
stefan kom ju hem i torsdags så jag har varit med honom och så =) sen har jag jobbat på ett bröllop och varit iväg med mormors bil, solat och tränat. har tillochmed nästan gjort så min familj brunnit inne =( fast det visste jag inte om! jag stod och strök i köket och då har min stjärt på något vänster kommit åt någon sån där skruv till plattorna på spisen och det var det ingen som märkte förrän dagen efter!!!! fattar ni vad som hade kunnat hända?! mamma vaknade 6 på morgonen och hela köket var överhettat!! ibland har man verkligen turen med sig. puhhhh... jag kan inte förlora mer människor nu.
idag har jag och adina åkt upp till sälen och hälsat på vänner där =) riktigt trevligt! dessutom så har jag kört terrängkörning jag !! uppför kläppen! haha snacka om rädd jag var men jääääävligt cool samtidigt ;D
och nu har jag precis laddat hem voddler, så nu funderar jag på om jag ska dra igång någon film här på kvällskvisten! imorn ska jag ta mig till rättvik på något sätt, mina söta kusiner och min fina moster är hos världens bästa mormor och morfar! morfar har för övrigt fixat min FORD som är klar ;D men innan jag far dit ska jag skjutsa min kära kära mor och hennes väninna till sollerön på målar/vinkväll. den som säger emot att man får mer inspiration när man druckit vin har fel =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: