melinadavideit

2010-06-10
16:50:10

skulle vilja hoppa in i en raket, och landa på någon planeeet!
jag flyger högt som en albatraossss!
mormor kom hit som planerat och mamma kom sen i panik, hon kommer få en hjärtattack om hon inte lugnar ner sig, hon är faktiskt inte 20 år längre!! men hon är iaf duktig på allt hon gör =) tänk på att hon bara har en hand och gör i princip allt ändå! haha det sa hon idag när vi satt ute på balkongen och solade;
Melina folk tittar lite konstigt på min hand ibland och sen frågar dom hur jag har gjort när jag har målat naglarna :P haha förstår inte folk att hon har personlig assistent till det?!?! Nej hon kan gott klara av det alldeles själv =)
snyggmammsen =)
haha inne på solveigs idag när jag och mamma och mormor stod och pratade vid kassan och tittade på klockor så avbröt kassörskan oss; Ojojoj, här ser man vem som är mamma till vem iaf!!!
ha! jag som ser ut att vara adopterad? jag är inte lik någon faktiskt?!
häromdagen shoppade jag lite och då köpte jag dom här "chinos" jag vet inte riktigt vad jag ska kalla dom, men dom är as-sköna och helt okej snygga =) 49 kr på cubus! finns i lite fler färger =)
haha jag har letat igenom en massa gamla papper (gamla=över 2 veckor gammalt) för jag behövde hitta ett kvitto till när jag ska till banken (som är helt borta) och då hittade jag ett tidningsurklipp som mormor gett mig! det är en bild på en alldeles frusen och lite smått smått trött person som bara vill hem. när jag tittar på bilden ser jag ändå hopp i ögonen samtidigt som personen ger lite av en "åå vad händer därborta?"blick haha jag kan inte låta bli att le och känna saknad när jag tittar på bilden!!
världens finaste sötaste snuttigaste tågmupp :D
ser ni i ögonen, man ser hopp och fundersamhet i ögonen :D hihi FAN VA SNYGG HAN ÄR :D ♥
"Stefan Andersson åker tåg så gott som dagligen mellan Mora och studierna i Borlänge.
-Det viktigaste för mig är att jag kommer fram i tid.
Även om hans tåg igår var försenat, tycker han att tidtabellerna stämmer ganska bra. 
Stefan Andersson är också nöjd med turtätheten, ett tåg varannan timme.
-Det passar bra ihop med min skoltid."

Haha älskling du måste vara den bästa dom någonsin intervjuat :D Haha och efter han blivit intervjuad så var tågena försenade skitofta :D Haha min tågmupp!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: