melinadavideit

2010-06-06
22:21:14

uppdatering kanske?
jag veeeet att jag är dålig på att uppdatera mig men just nu händer det grejer mest hela tiden och då har jag inte tid att hålla på och hålla på :P

här kommer lite grejer iaf!



jag och loppan va ute med två av hennes hundar en skön nysommarkväll =)



haha vi va till etage jag och tjejerna och här är jag och sandra på kisspaus på vägen hem :P



haha ja och här är fortsättning på det när vi sitter i bilen igen :P

sen har det ju varit studenten i mora också!!



såhär ser det då ut inne på blomaffären 20 minuter innan studenttåget kommer :P mamma står iaf där i rosa och är snaaart framme vid kassan :P



och det är rätt mycket folk i mora en dag som denna :P hehe detta är ju bara en 100del typ :P



världens sötaste rudina fick de där blågula studentmonstret av mig :D hihi! grattis =)



björn kom till mora och tog sig en bäääärrrssss...

vi for till vansbro på cruising, och vem träffade vi däääär???!!!??



ehaaaaaab!!!

vilken grej!!!

idag har jag återigen solat!



här är en konstig bild på min nya bikini som jag är görnöjd med =) är lite svårt att ta en bild på en bikini hehe.




hahahaha sen har jag tuktat stefans öra som faaan idag :D ooch fyfan vad jag har skrattat :D

älskar dig snuttprutt ♥

nu har jag naglar vita som snöööö =) white is the new black ;)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: