melinadavideit

2010-03-18
19:29:14

alice i under... landet ;D
ja va trodde du då ;) haha underlivet kanske!! ikväll är det återigen dags för lite lifthäng =) världens bästa kollegor befinner sig kl 20 på experiums bio och ser alice i underlandet i 3D!! kära vänner!! 3D! förstår ni?! det har vi inte i mora inte! nej fiiifan :D

efter denna helt kingliga erfarenhet ska jag spöa alla i bowling ;D tjodafferittan alltså! har inte bestämt mig om jag ska dricka eller inte men det är sånt som märks! eventuellt kikar vi in en sväng på HC efteråt men det får vi allt se ;) annis har då ringt och hetsat om det iaf så vi kan ju kika iaf =)

nej det ska iaf bli kul ! bara en massa folk man tycker om! vilken tur jag har som har så underbart härliga, roliga och underbara kollegor :D jag giiiiiiillar er :D ♥



men seeee så söta =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: